FAQ

Fråga: Kräver utbildningen att jag installerar något på min dator?
Svar: Nej, ingen installations krävs. Utbildningen körs via din webbläsare.

Fråga: Kan jag gå utbildningen utan internetanslutning?
Svar: Nej, du behöver vara ansluten till internet för att kunna gå utbildningen.

Fråga: Kan jag göra utbildningen på min surfplatta?
Svar: Ja, vår utbildning är optimerad för att köras på datorer (PC och Mac) men det går att gå utbildningen på en surfplatta eller på en Smartphone.

Fråga: Jag vill köpa licensnycklar till flera av mina anställda, hur fungerar det?
Svar: Du kan köpa upp till 10 licenser i webbutiken. Vill du köpa fler än 10 st licenser så kontaktar du oss för offert genom att skicka ett mail till info@bqualified.se.

Fråga: Jag vill köpa fler än 10 st licensnycklar men i butiken kan jag bara köpa den styckvis eller 10 st i taget?
Svar: Du kan lägga till flera licensnycklar styckvis i din korg. Observera dock att om du köper paketet med 10 licensnycklar så kommer du att få en licensnyckel som upp till tio personer kan registrera sig på. Om du vill köpa fler än 10 st licenser så kontaktar du oss för offert. Maila till info@bqualified.se.

Fråga: Jag har inte fått någon licensnyckel skickad till min epost. Vad ska jag göra?
Svar: Det kan ta ett par minuter efter genomfört köp innan du får din licensnyckel skickad till din epost. Kontakta oss via supportformuläret om du fortfarande inte fått någon licensnyckel efter att du väntat några minuter.

Fråga: Från vilken tidpunkt gäller licensnyckeln och hur länge?
Svar: Licensnyckeln börjar att gälla den dag du köper den och är sedan giltig i 60 dagar. När du gör en beställning så står slutdatumet i samma mail som licensnyckeln.

Fråga: Kan jag dela på min licens med en kollega?
Svar: Nej, licensnycklarna är personliga.

Fråga: Måste jag göra hela utbildningen på en gång, eller kan jag dela upp den i etapper?
Svar: Nej det behöver du inte. Så länge licensnyckeln är giltig, dvs. i 60 dagar, kan du logga in och ut så många gånger du vill. När du loggar in igen kommer du att få frågan om du vill fortsätta där du var sist.

Fråga: Utbildningen startar inte, vad ska jag göra?
Svar: Kontrollera att din webbläsare är uppdaterad samt att din internetanslutning fungerar som den ska. Utbildningen fungerar inte i äldre webbläsare så som iExplorer 9 eller tidigare versioner. Kontakta oss via vårt supportformulär om problemet kvarstår.

Fråga: Jag vill ha tillgång till utbildningen längre än 60 dagar, går det att ordna?
Svar: Kontakta oss för offert genom att skicka ett mail till info@bqualified.se.

Fråga: Får jag något utbildningsbevis efter genomförd utbildning?
Svar: Ja, efter genomförd utbildning kommer du att kunna ladda ner och skriva ut ett personligt utbildningsbevis från BQualified med ditt namn på.

Fråga: Vart vänder jag mig om jag har frågor?
Svar: Då går det bra att kontakta oss via vårt supportformulär nedan.

Supportformulär

Om du inte hittar svaret på din fråga i FAQ’n ovan så kan du kontakta oss via formuläret nedan.